Elromlott az órája?

A te órád javításra szorul?

Semmi gond! A COROS javítások és cserék úgy lettek tervezve, hogy gyorsak, zökkenőmentesek és környezetbarátak legyenek — az egész folyamat gyorsabb, mint gondolnád.

Hogyan néz ki az óra szervizelési folyamata?

Csak küldd vissza a készüléked, és válassz egy felújított csere modellt, a többit mi intézzük. Minden visszaküldött eszközt „újszerű” állapotba javítunk, ami lehetővé teszi számunkra, hogy meghosszabbítsuk a COROS termékek élettartamát és csökkentsük a hulladékot. Hisszük, hogy az állóképesség nemcsak a sportolókra, hanem a készülékeinkre is vonatkozik.

A program által lefedett készülékek

A COROS javítási szolgáltatás bizonyos óramodellekre elérhető (részletek az alábbi táblázatban).

Támogatott régiók

Jelenleg a program az alábbi helyeken működik:

  • Egyesült Államok

  • Európai Unió
    Hamarosan: Egyesült Királyság

Hogyan zajlik pontosan az óra javítási folyamata?

  1. Nyújtsd be online kérelmed – kezdd a folyamatot az űrlap kitöltésével

  2. COROS Repairs

  3. Ekkor kapsz egy visszaküldési címkét – nézd meg az email fiókodat. Megkapod a megerősítést és a linket a csereeszköz kiválasztásához.

  4. Válassz megoldást – dönts egy felújított óráról a coros.com-on és fizesd be a szervizdíjat.

  5. Küldd vissza a készüléket – add fel a csomagot az óráddal

  6. Vedd át az órát – a visszaküldés után felújított készüléket küldünk egyéves garanciával.

Mi történik a COROS készülékeddel, miután visszaküldted javításra?

  • Az eszköz először a raktárunkba kerül (például Kaliforniában).

  • Ezt követően gyárunkba küldjük javításra.

  • Ott felújítják „újszerű” szabványra.

  • A kész eszköz bekerül a felújított órák készletébe a jövőbeni felhasználók számára.

Miért nem küldjük vissza ugyanazt a példányt?

  • Költség és környezetvédelem – az egyedi szállítás Ázsiába növelné a költségeket és a szénlábnyomot. A gyűjtött szállítások lehetővé teszik, hogy csökkentsük a környezetre gyakorolt hatást.

  • Rövidebb várakozási idő – ahelyett, hogy akár 30 napot várnál az órádra, azonnal kaphatsz egy felújított készüléket, és folytathatod az edzést.

  • Minőségellenőrzés – minden javítás a specializált gyárunkban történik, ami garantálja a legmagasabb minőségi szabványokat.

A COROS fenntarthatósága

A COROS gondoskodik arról, hogy termékeink a lehető leghosszabb ideig működjenek – a szoftverfrissítéseknek és a tartós kialakításnak köszönhetően akár 5+ évig is használhatod az órádat. A javítások központosítása lehetővé teszi számunkra a hulladék csökkentését, az egységes minőség megőrzését és a zökkenőmentes eszközcserét.

Függetlenül attól, hogy javítod az órádat, vagy újabb modellt választasz – mindig megszakítás nélkül edzhetsz.

Órajavítási díjak

  • PACE 3 – akkumulátor 59 USD | kijelző/gombok 79 USD

  • PACE Pro – akkumulátor 59 USD | kijelző/gombok 89 USD

  • APEX 2 – akkumulátor 69 USD | kijelző/gombok 99 USD

  • APEX 2 Pro – akkumulátor 69 USD | kijelző/gombok 99 USD

  • VERTIX 2S – akkumulátor 89 USD | kijelző/gombok 119 USD

  • DURA – akkumulátor 69 USD | kijelző/gombok 99 USD

(A képernyő javítása magában foglalja a repedéseket, karcolásokat és a háttérvilágítási problémákat).

Ha a modelled nincs a listán, lépj kapcsolatba a COROS támogatásával.

pixelpixel