Elromlott az órája?
A te órád javításra szorul?
Semmi gond! A COROS javítások és cserék úgy lettek tervezve, hogy gyorsak, zökkenőmentesek és környezetbarátak legyenek — az egész folyamat gyorsabb, mint gondolnád.
Hogyan néz ki az óra szervizelési folyamata?
Csak küldd vissza a készüléked, és válassz egy felújított csere modellt, a többit mi intézzük. Minden visszaküldött eszközt „újszerű” állapotba javítunk, ami lehetővé teszi számunkra, hogy meghosszabbítsuk a COROS termékek élettartamát és csökkentsük a hulladékot. Hisszük, hogy az állóképesség nemcsak a sportolókra, hanem a készülékeinkre is vonatkozik.
A program által lefedett készülékek
A COROS javítási szolgáltatás bizonyos óramodellekre elérhető (részletek az alábbi táblázatban).
Támogatott régiók
Jelenleg a program az alábbi helyeken működik:
-
Egyesült Államok
-
Európai Unió
Hamarosan: Egyesült Királyság
Hogyan zajlik pontosan az óra javítási folyamata?
-
Nyújtsd be online kérelmed – kezdd a folyamatot az űrlap kitöltésével
-
COROS Repairs
-
Ekkor kapsz egy visszaküldési címkét – nézd meg az email fiókodat. Megkapod a megerősítést és a linket a csereeszköz kiválasztásához.
-
Válassz megoldást – dönts egy felújított óráról a coros.com-on és fizesd be a szervizdíjat.
-
Küldd vissza a készüléket – add fel a csomagot az óráddal
-
Vedd át az órát – a visszaküldés után felújított készüléket küldünk egyéves garanciával.
Mi történik a COROS készülékeddel, miután visszaküldted javításra?
-
Az eszköz először a raktárunkba kerül (például Kaliforniában).
-
Ezt követően gyárunkba küldjük javításra.
-
Ott felújítják „újszerű” szabványra.
-
A kész eszköz bekerül a felújított órák készletébe a jövőbeni felhasználók számára.
Miért nem küldjük vissza ugyanazt a példányt?
-
Költség és környezetvédelem – az egyedi szállítás Ázsiába növelné a költségeket és a szénlábnyomot. A gyűjtött szállítások lehetővé teszik, hogy csökkentsük a környezetre gyakorolt hatást.
-
Rövidebb várakozási idő – ahelyett, hogy akár 30 napot várnál az órádra, azonnal kaphatsz egy felújított készüléket, és folytathatod az edzést.
-
Minőségellenőrzés – minden javítás a specializált gyárunkban történik, ami garantálja a legmagasabb minőségi szabványokat.
A COROS fenntarthatósága
A COROS gondoskodik arról, hogy termékeink a lehető leghosszabb ideig működjenek – a szoftverfrissítéseknek és a tartós kialakításnak köszönhetően akár 5+ évig is használhatod az órádat. A javítások központosítása lehetővé teszi számunkra a hulladék csökkentését, az egységes minőség megőrzését és a zökkenőmentes eszközcserét.
Függetlenül attól, hogy javítod az órádat, vagy újabb modellt választasz – mindig megszakítás nélkül edzhetsz.
Órajavítási díjak
-
PACE 3 – akkumulátor 59 USD | kijelző/gombok 79 USD
-
PACE Pro – akkumulátor 59 USD | kijelző/gombok 89 USD
-
APEX 2 – akkumulátor 69 USD | kijelző/gombok 99 USD
-
APEX 2 Pro – akkumulátor 69 USD | kijelző/gombok 99 USD
-
VERTIX 2S – akkumulátor 89 USD | kijelző/gombok 119 USD
-
DURA – akkumulátor 69 USD | kijelző/gombok 99 USD
(A képernyő javítása magában foglalja a repedéseket, karcolásokat és a háttérvilágítási problémákat).
Ha a modelled nincs a listán, lépj kapcsolatba a COROS támogatásával.